Szállítási információk

Bruttó 50.000 Ft feletti vásárlás esetén a szállítás ingyenes!

 

(a következő dokumentum letölthető formában elérhető az ÁSZF 3.8 pontja alatt)

DPD csomagküldő szolgálat

Ha a Vásárló a megjelölt időpontban nem tartózkodik a megadott szállítási címen és a csomag átvétele meghiúsul, a csomagküldő értesítést hagy a szállítási címen. Az értesítőn található szám segítségével a Vásárlónak lehetősége van a csomagküldőszolgálatnál új szállítási cím és időpont megadására, illetve egyeztetésére. A csomagküldőszolgálat további 1 alkalommal kísérli meg a megrendelt termékek kiszállítását.
A csomagküldőszolgálat összesen kétszeri kézbesítést kísérel meg, azonban, ha a 2. kiszállítás is sikertelen – Vásárlónak felróható okból -, akkor a 3. kiszállítást a Szolgáltató csak akkor kísérli meg újból, ha a Vásárló a megrendelés, illetve az újabb szállítási költség ellenértékét átutalással Szolgáltató részére kifizette és a vételár a Szolgáltató számláján jóváírásra került.

Ha Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a csomagküldőtől ne vegye át a terméket és küldje vissza. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.

Szállítási költségek
Házhozszállítás esetén csomagsúly függvényében per csomag értendők.
Szállítási díjak (Magyarországi szállítási cím esetén):
    - 5 kg-ig:  1.410 Ft
  5-10 kg:     1.520 Ft
10-15 kg:     1.630 Ft
15-20 kg:     1.740 Ft
20-25 kg:     2.070 Ft
25-30 kg:     2.500 Ft
30-50 kg:     3.850 Ft

Szállítási díjak külföldi szállítási cím esetén:
Szlovákia, Szlovénia, Horvátország, Ausztria: 
    - 5 kg-ig:  3.630 Ft
  5-10 kg:     3.740 Ft
10-15 kg:     3.980 Ft
15-20 kg:     4.150 Ft
20-25 kg:     4.390 Ft
25-30 kg:     4.640 Ft

Ha Vásárló külföldi szállítási címet ad meg, csak előre utalásos fizetési módot jelölhet meg.

Szállítási határidő

A megrendelés kiszállításának határideje 2-4 munkanap.


Szolgáltató – a Felek eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket.
A Szolgáltató késedelme esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni.
A fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha
1. a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta; vagy
2. a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni.

Személyes átvétel

Személyes átvételre a Szolgáltató fióktelepén, előre egyeztetett időben van lehetőség.